Vi kender resultaterne, men hvordan kommer man videre?

WOOFs BASELINE er skabt så skoler kan arbejde med deres elevers unikke trivselsudfordringer - så skolen kan ændre på sit resultat fra Den Nationale Trivselsmåling.

11871
WOOFs
384
Vaneændringer
185
Mønsterbrud

din skoles Baseline

Med BASELINE kortlægger WOOF hvad der skaber trivsel og mistrivsel for hver afdeling på din skole. Vi anbefaler indsatsområder og undervisningsmateriale som retter sig direkte mod jeres trivselsudfordringer og som taler sammen med jeres resultat fra Den Nationale Trivselsmåling.

Det gør vi ved, at:

1. Udvalgte klasser indtaster deres humør i WOOF-appen – over to uger.
2. WOOF analyserer indtastninger og kortlægger tendenser for hver afdeling.
3. WOOF anbefaler indsatsområder og (gratis) undervisningsmateriale til udvikling af hver afdeling.

Lige nu: Ved køb af BASELINE får skolen også sit eget DASHBOARD for trivsel samt ét års abonnement på skolens OVERBLIK (Normalpris: Kr. 6.000)

Skal din skole have styr på sin baseline?

 

♥ Indblik i trivselsudfordringerne på DIN skole

♥ Tendensanalyse for de forskellige afdelinger

♥ Crunch med resultatet fra Den Nationale Trivselsmåling

♥ Anbefalinger og undervisningsmateriale til indsatsen

♥ Mulighed for at rykke på sine resultater

♥ Ét års abonnement på WOOFs OVERBLIK

♥ Samt vores Trivsels DASHBOARD

Altsammen, for i alt kr. 10.000 ,-

Udfyld formularen her,
så tager vi fat ♥

    Hvad synes andre om WOOF?

    “Det er første gang, jeg har tænkt over min dag, når den var færdig. Sådan, hvad der var godt og dårligt. Og også hvorfor.”

    Wiktoria7. klasse

    “Hvis man ikke tør sige hvordan man har det, så kan det godt blive lidt lettere af ligesom at sige det til hunden.”

    Umar2. klasse

    “Jeg blev faktisk gladere af at bruge WOOF. Jeg ved ikke hvorfor. Jeg blev bare mere glad. Måske var det bare et fokus.”

    Mark9. klasse

    “Den har på en usædvanlig konstruktiv og funktionel måde gjort det muligt at afdække de potentielle sociale indsatsområder, som klassen havde brug for at udvikle med henblik på at styrke elevernes trivsel”

    OleUdskolingslærer

    “Eleverne elskede det! Og det satte fokus på nogle ting eleverne ellers ikke ville have fortalt mig. WOOF gav eleverne et sprog om deres egen trivsel, hvilket gjorde det meget håndgribeligt at arbejde med efterfølgende”

    JohanneIndskolingslærer

    “Jeg kunne mærke på mig selv at der opstod en helt anderledes bevidsthed omkring mit humør, når jeg brugte appen. Det giver stof til eftertanke og et bedre udgangspunkt for at kunne arbejde med sig selv og sine elever”

    Henriettelærer på mellemtrinnet