NY WOOF-PLATFORM

Kommer til efteråret

Til efteråret kommer WOOFs nye platform til at arbejde med trivsel i skolen og klassefællesskabet.
Skriv dig op til vores “smagsprøve” nu, helt gratis!

Skriv dig op nu

Skriv dig op allerede nu

Er du også nysgerrig på hvordan man kan arbejde struktureret og elevinddragende med trivsel?

Og se at arbejdet faktisk virker?

Så skriv dig op nu, og få mere info, når der er nyt på platformen

1

Ny platform til efteråret

Til efteråret lancerer WOOF en helt ny platform. Vi har taget vores erfaringer fra WOOFs udviklingsprojekter og gør det nu endnu nemmere at arbejde med WOOF med sin klasse.

Platformen bliver klassens “hjem” og hjælper klasser og lærere med at arbejde struktureret og målrettet med at udvikle trivslen og fællesskabet i klassen

2

Smagsprøve på trapperne!

Allerede i foråret kommer den første smagsprøve på den nye platform.

Gennem en række spørgsmål finder klassen deres hund og lærer samtidig sig selv og hinanden bedre at kende.

3

Glæd dig!

På den nye platform arbejder klassen med at lære sig selv at kende og styrke både trivslen og klassefællesskabet.

På platformen kan man skabe overblik over klassens trivsel, lære klassen bedre at kende og køre strukturerede forløb til at styrke trivslen og klassefællesskabet.

4

Gratis for lærere

Platformen er gratis for lærere. Når skolen begynder at bruge platformen bredt og strategisk – dvs., når den tredje klasse er oprettet, tager vi kontakt til skolen for at sætte en abonnementsløsning op.

Skriv dig op nu, og modtag gode tilbud på indsatsforløb, oplæg og workshops til din skole.

5

Skriv dig op nu

Skriv dig op til WOOFs nye platform allerede nu. Så modtager du en mail, når der kommer nye smagsprøver og gode skoletilbud!

Hvad siger eleverne & lærerne om WOOF-forløbene?

“Det er første gang, jeg har tænkt over min dag, når den var færdig. Sådan, hvad der var godt og dårligt. Og også hvorfor.”

Wiktoria7. klasse

“Hvis man ikke tør sige hvordan man har det, så kan det godt blive lidt lettere af ligesom at sige det til hunden.”

Umar2. klasse

“Jeg blev faktisk gladere af at bruge WOOF. Jeg ved ikke hvorfor. Jeg blev bare mere glad. Måske var det bare et fokus.”

Mark9. klasse

“Den har på en usædvanlig konstruktiv og funktionel måde gjort det muligt at afdække de potentielle sociale indsatsområder, som klassen havde brug for at udvikle med henblik på at styrke elevernes trivsel”

OleUdskolingslærer

“Eleverne elskede det! Og det satte fokus på nogle ting eleverne ellers ikke ville have fortalt mig. WOOF gav eleverne et sprog om deres egen trivsel, hvilket gjorde det meget håndgribeligt at arbejde med efterfølgende”

JohanneIndskolingslærer

“Jeg kunne mærke på mig selv at der opstod en helt anderledes bevidsthed omkring mit humør, når jeg brugte appen. Det giver stof til eftertanke og et bedre udgangspunkt for at kunne arbejde med sig selv og sine elever”

Henriettelærer på mellemtrinnet