Tak for din tilmelding

Nu sker der det……

Opret en gratis lærer-bruger

Step 1: Opret en gratis lærer-bruger

Du kan helt gratis oprette en lærer-bruger på WOOF. Som lærer vil du altid kunne WOOFe gratis med dine klasser og få indblik i hvordan klassen har det, og hvad der påvirker deres trivsel positivt og negativt.

Step 2: Opret din klasse og begynd at WOOFe.

På WOOF arbejder man sammen i klassen om at løfte trivslen. Elevernes WOOFs samles til et overblik over klassen, og dette indblik er et udgangspunkt for at starte en dialog og skabe trivselsindsatser forankret i elevernes stemme og hver klasses unikke styrker og udfordringer.

Step 3: Lav tre WOOFs og få ny indsigt i din klasse

Når I har WOOFet tre gange begynder vi at kunne se mønstre i elevernes WOOFs.
- hvad skaber systematisk trivsel og mistrivsel
- hvilken type er klassen? har de høj energi/lav energi? Hvordan er deres sociale, faglige og individuelle trivsel?
- hvordan kan man arbejde med klassen for at løfte trivslen?

Step 4: Kør aktiviteter tilpasset til din klasse - det er plug'n'play!

Ud fra elevernes WOOFs sammensætter vi aktivitter og forløb som passer unikt til din klasse - og gør undervisningsmateriale klar som du kan smække på smartboardet og køre i klassen - uden ekstra forberedelse for dig.

Step 5: Følg udviklingen og skab succeser for dine elever

Sammen kan du og klassen følge klassens udvikling og se at I sammen kan lykkes med at løfte trivslen. Det gør succeserne konkrete for eleverne og giver klassen en oplevelse af at lykkes sammen.

Eleverne siger:

Det er første gang jeg har tænkt over min dag, når den var færdig. Sådan, hvad der var godt og dårligt, og også hvorfor.

WictoriaElev, 7.klasse

Hvis man ikke tør sige hvordan man har det, så kan det godt blive lidt lettere af ligesom at sige det til hunden.

UmarElev, 2.klasse

Jeg blev faktisk gladere af at bruge WOOF. Jeg ved ikke rigtig hvorfor, jeg blev bare mere glad.
Måske var det bare et fokus

MarkElev, 9.klasse

Er du klar til at komme igang med din klasse?

Opret bruger